BE THE MIRACLE...
3 Eylül 2007 Pazartesi
Etamin
Kendimden birşeyler katmayınca verdiğim emek boşuna gidiyor gibi geliyor. Uğur böceği, nazar boncuğu ve en son ayıcığın yakasındaki S harfi benim fikrimdi. Ben çok beğenerek yaptım ve çok özel bir bebişe yaptım.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Blog Arşivi
▼
2007
(5)
►
Ekim
(1)
▼
Eylül
(4)
Günbatımı (Doğal bir tuvalde ilahi renkler...)
Gökkuşağı
Etamin
Anadolu Kavağı
This is me...
Simge
Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey Fakat artık ümit yetmiyor bana Ben artık şarkı dinlemek değil Şarkı söylemek istiyorum
Profilimin tamamını görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder