3 Eylül 2007 Pazartesi

Etamin







Kendimden birşeyler katmayınca verdiğim emek boşuna gidiyor gibi geliyor. Uğur böceği, nazar boncuğu ve en son ayıcığın yakasındaki S harfi benim fikrimdi. Ben çok beğenerek yaptım ve çok özel bir bebişe yaptım.

Hiç yorum yok: